Užklasinis skaitymas kitaip

Seniai visiems žinoma, kad savarankiškas knygų skaitymas – vienas iš pagrindinių vaiko ugdymosi būdų. Tačiau šiandieniniame gyvenime mokiniai vis mažiau tam skiria laiko, nes laisvalaikį dažniausiai leidžia žaisdami kompiuterinius žaidimus ar naršydami mobiliuosiuose telefonuose.

Kad skaitymas nebūtų sunki pareiga, o malonumas, mokiniams buvo pasiūlyta atlikti kūrybinį darbą: pagal skaitytos knygos siužetą, simboliką, pagrindinių veikėjų išgyvenimus sukurti knygos dėžutę. Tai tarsi visa knyga, vizualizuota ir sutalpinta į dėžę. Kuriant buvo leidžiama naudotis visomis technikomis – karpiniais, klijavimais, piešimu, lankstymu, modeliavimu ir t.t. Mokiniai, pristatydami perskaitytas knygas, demonstravo savo dėžutes, pasakojo apie kūrybinį procesą, glaustai atskleidė knygos turinį, mokėsi apibūdinti veiksmo vietą, laiką, veikėjus, formuluoti pagrindinę mintį.

Mokytoja V. Žukovska

Įrašas paskelbtas temoje Mes ir mokykla!. Išsisaugokite pastovią nuorodą.